testata2

Eataly’nin ardındaki fikir çok basit: En kaliteli İtalyan yemeklerini yiyebileceğiniz, satın alabileceğiniz ve yedikleriniz hakkında bilgi sahibi olabileceğiniz her şeyi, aynı çatı altında toplamak…

Eataly konsepti, üç yıllık araştırma ve planlama döneminin ardından 2004 yılında olgunlaştı, Eataly ilk mağazasını 2007 yılının Ocak ayında İtalya Torino’da açtı.
2004 yılından bu yana Eataly, en iyi kalitede gıda ve içecek firmaları kurma veya bu kritere uyan firmalardan hisse satın alma yoluyla ürün gamını oluşturdu.

Bugün Eataly, sahibi veya ortağı olduğu 19’dan fazla şirket ile su, alkolsüz içecekler, taze etler, işlenmiş et ürünleri, peynir, makarna ve hamur işleri de dahil olmak üzere en kaliteli İtalyan yiyeceklerinin üreticisi ve dağıtımcısı haline gelmiştir. Aynı zamanda gastronomi turları düzenleyen bir seyahat acentesi olarak faaliyet göstermektedir. Bütün bu şirketler Eataly’nin perakende ürünlerinin ortalama %25’ini oluştururken, geriye kalan %75’i ise 2000’i aşkın üreticiden satın alınmaktadır.

Dünyada 25 Eataly mağazasından 11’i İtalya’nın Torino, Lingotto, Torino Lagrange, Pinerolo, Asti, Monticello, Milano, Genoa, Bologna, Roma, Bari ve Floransa şehirlerindedir. Eataly, Japonya’da 9, ABD’de New York ve Chicago olmak üzere 2, Dubai’de 1 ve son olarak İstanbul’da 1 mağazaya sahiptir.

Önümüzdeki üç yıl içinde Eataly, İtalya’da Piacenza, Verona ve Trieste olmak üzere 3, Londra’da 1, Moskova’da 1 ve Amerika kıtasında Los Angeles, Philadelphia, Boston, Sao Paolo ve Toronto’da 5 mağaza açmayı planlamaktadır.

Eataly, dünya çapında ortalama 400 milyon Euro değere sahip, 43’ten fazla ticari ve üretim projesinde yer almıştır. Toplam 3500’ün üzerinde çalışanı bulunmaktadır.

MANİFESTOMUZ

manifesto11- AŞIĞIZ
BİZ KALİTELİ BESİNLERE VE İÇECEKLERE AŞIK İNSANLARIZ. ÖYKÜLERİNE, GELENEKLERİNE, ONLARI ÜRETEN KADINLARA VE ERKEKLERE, BU ÜRÜNLERİN DOĞDUĞU TOPRAKLARA, BURALARDA BÜYÜYEN ÇOCUKLARA AŞIĞIZ. BİZ İŞİMİZE AŞIĞIZ.

manifesto22- YEMEK BİZİ BİRLEŞTİRİR
“İYİ YEMEK” İNSANLARI BİRLEŞTİRİR. FARKLI SOSYO-KÜLTÜREL YAPIDAKİ VE FARKLI DÜŞÜNCELERDEKİ İNSANLARIN ORTAK BAKIŞ AÇILARI BULMALARINI SAĞLAR. İYİ YEMEK İLE DONATILMIŞ BİR MASA ETRAFINDA PAYLAŞILAN ANLAR GERÇEK MUTLULUĞU BULMAYA YARAR.

manifesto33- TUTKUMUZDAN MESLEĞİMİZE
BİZ, TUTKUMUZU MESLEK HALİNE DÖNÜŞTÜRMEYE KARAR VERDİK. ZAMANIMIZIN BÜYÜK BÖLÜMÜNÜ KALİTELİ BESİN VE İÇECEKLERİ İNCELEMEYE, SUNMAYA ADIYORUZ.

manifesto44- HAYAT KALİTEMİZ
HEDEFİMİZ HERKESİN HAYAT KALİTESİNİ ARTTIRMAK VE UYUMLU BİR YAŞAM ORTAMI OLUŞTURMAKTIR.

manifesto55- HERKES İÇİN
EATALY’DE SEÇİLMİŞ BİR HEDEF KİTLE YOKTUR! ÇÜNKÜ HERKESİ AMA HERKESİ KAPSAR. HERKESİN KENDİNİ EVİNDE HİSSETTİĞİ, SADECE TÜKETİCİ DEĞİL, BAŞ OYUNCU OLDUĞU BİR YAŞAM ALANI OLUŞTURDUK. NİTELİKLİ GIDA VE İÇECEKLER İLE HAŞIR NEŞİR OLMA VE ANLAMA YOLUNDA BİRER BAŞ OYUNCU.

manifesto66- HEPİMİZ ÜRETİCİ HEPİMİZ TÜKETİCİ
BİZLER, YAPTIĞIMIZ SEÇİMLERLE BESİNLERİN KALİTE VE ÜRETİM MİKTARINI BELİRLEDİĞİMİZİN BİLİNCİNDE OLMALIYIZ. HERKES ÜRETİM SÜRECİNİN BİR PARÇASI OLDUĞUNU ANLAYINCA BİZ DE AMACIMIZA ULAŞMIŞ OLACAĞIZ. SADECE KENDİ HAYATIMIZDAN DEĞİL, TARIM VE HAYVANCIKLA UĞRAŞAN BÜTÜN ÜRETİCİLERİN HAYATINDAN DA SORUMLUYUZ.

manifesto77- ÜÇ TEMEL HAKKIMIZ 1. BİLGİ EDİNME HAKKI: TÜKETTİĞİMİZ ÜRÜNLER İLE İLGİLİ BİLGİ EDİNME HAKKIMIZ OLMALIDIR. TÜKETTİĞİMİZ GIDALAR HAKKINDA NE KADAR ÇOK BİLGİ SAHİBİ OLURSAK ONLARDAN O ÖLÇÜDE ZEVK ALIRIZ.
2. ERİŞME HAKKI: BÜTÜN İNSANLAR SAĞLIKLI VE KALİTELİ ÜRÜNLERE UYGUN FİYATLAR İLE ULAŞMA HAKKINA SAHİP OLMALIDIR. SAĞLIKLI VE KALİTELİ BESLENME BELLİ BİR ZÜMRENİN TEKELİNDE OLMAMALIDIR.
3. SEÇME HAKKI: SAĞLIKLI, KALİTELİ VE DENGELİ BESLENME İÇİN DAMAK ZEVKİMİZE UYGUN GIDALARI SEÇME HAKKIMIZ OLMALIDIR.

manifesto88-SAMİMİYİZ
ASLA GEREKTİĞİNDEN FAZLA SATIN ALMAYA YÖNLENDİRECEK GİZLİ VE SAMİMİ OLMAYAN İKNA YÖNTEMLERİNE BAŞVURMAYACAĞIZ.

manifesto99-NİHAİ AMACIMIZ
GIDA DAĞITIMINDA, KÜÇÜK ÜRETİCİLERİN VE ARTİZANLARIN TÜKETİCİYE ULAŞMASI İÇİN UĞRAŞ VERECEĞİZ. VAZGEÇİLMEZ KARARLILIĞIMIZ AMACA ULAŞMAMIZDA YARDIMCI OLACAKTIR. ARZUMUZ; HERKES İLE BU DEĞERLERİ PAYLAŞMAKTIR.