Misafir Hizmet Politikası
Eataly ailesi olarak, her zaman misafir memnuniyetinin ön planda tutulduğu, vizyon, misyon ve değerlerimiz doğrultusunda; gıda sektöründe güvenilir ve kaliteli hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Eataly ilkeleri doğrultusunda ve yasal mevzuat gerekleri dikkate alarak misafir şikâyet ve taleplerini karşılamak; Eataly kalite standartlarımızı daha ileri seviyeye taşımak , kaliteli hizmet sunarak sektörde fark yaratmak için “Misafir Hizmet Politikamızı” oluşturduk.
Eataly ailesi olarak “Misafir Hizmet Politikamızı” sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.
ŞEFFAFLIK
Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve sorularını; doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri an bize ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız sizlere açıktır.
ERİŞİLEBİLİRLİK
Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve soruları için mağaza çalışma saatleri içerisinde 0212 336 66 00 .tel numaralı Misafir Danışma Birimi ( INFO ) ve diğer tüm erişim kanallarımızdan bizlere ulaşabilirler.
CEVAP VERİLEBİLİRLİK
Eataly ailesi olarak misafirlerimizden gelen şikayet , talep ve öneri değerlendirilmesi aşamalarında onlara bilgi verir ve şikayetlerindeki aciliyete göre cevap önceliği tanırız. Misafirlerimizin talep ettikleri bilgiye kolayca erişmelerini sağlarız.
OBJEKTİFLİK
Eataly ailesi olarak herhangi bir konu hakkında misafirlerimizden aldığımız geri bildirimleri objektif bir çerçevede değerlendirirerek , çözüm sürecinde de adil ve tarafsızlık kriterlerini göz önünde bulundururuz.
ÜCRET
Eataly misafirlerinden herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları; değerlendirilip çözülürken herhangi bir ücret talep etmeyiz.
GİZLİLİK
Eataly’nın kuruluşundan bugüne kişisel bilgilerin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle bize emanet ettiğiniz kişisel bilgilerinizi her zaman gizli tutarız.
MİSAFİR ODAKLILIK
Eataly misafirlerine ; etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunar, ihtiyaçlarını karşılar ve haklarını her zaman koruruz.
HESAP VERİLEBİLİRLİK
Eataly misafirlerinin şikâyet, talep ve sorularını kayıt altına alarak kaliteli ve hızlı hizmet vererek çözümlerimizi gerekçeleriyle açıklarız.
SÜREKLİ İYİLEŞTİRME
Eataly Misafirlerinin sağladığı geri bildirimlerini sürekli olarak analiz eder, gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanırız.
HIZLI VE ETKİN ÇÖZÜM
Eataly misafirlerine ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretebilmek için sektördeki gelişmelerden yararlanarak ürün /hizmet kalitemizi sürekli iyileştiririz.