BİZİ TAKİP EDİN

Misafir Hizmet Politikası

Misafir Hizmetleri

Eataly ailesi olarak, her zaman misafir memnuniyetinin ön planda tutulduğu, vizyon, misyon ve değerlerimiz doğrultusunda; gıda sektöründe güvenilir ve kaliteli hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Eataly ilkeleri doğrultusunda ve yasal mevzuat gerekleri dikkate alarak misafir şikâyet ve taleplerini karşılamak; Eataly kalite standartlarımızı daha  ileri seviyeye taşımak , kaliteli  hizmet sunarak  sektörde fark yaratmak için “Misafir Hizmet Politikamızı” oluşturduk.

Eataly  ailesi olarak  “Misafir Hizmet  Politikamızı” sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.

ŞEFFAFLIK

Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve sorularını; doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri an bize ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız sizlere açıktır.

ERİŞİLEBİLİRLİK

Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve soruları için mağaza çalışma saatleri  içerisinde  0212 336 66 00 .tel numaralı Misafir Danışma Birimi ( INFO ) ve diğer tüm erişim kanallarımızdan bizlere ulaşabilirler.

CEVAP VERİLEBİLİRLİK

Eataly ailesi olarak  misafirlerimizden  gelen şikayet , talep ve öneri değerlendirilmesi aşamalarında onlara bilgi verir ve şikayetlerindeki aciliyete göre cevap önceliği tanırız. Misafirlerimizin  talep ettikleri bilgiye kolayca erişmelerini sağlarız.

OBJEKTİFLİK

Eataly ailesi olarak herhangi bir konu hakkında  misafirlerimizden  aldığımız geri bildirimleri objektif bir çerçevede  değerlendirirerek , çözüm sürecinde de adil ve tarafsızlık  kriterlerini göz önünde bulundururuz.

ÜCRET

Eataly misafirlerinden herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları; değerlendirilip çözülürken herhangi bir ücret talep etmeyiz.

GİZLİLİK

Eataly’nın kuruluşundan bugüne kişisel bilgilerin  korunması son derece önemlidir. Bu nedenle bize emanet ettiğiniz kişisel bilgilerinizi  her zaman gizli tutarız.

MİSAFİR ODAKLILIK

Eataly misafirlerine ; etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunar,  ihtiyaçlarını karşılar  ve haklarını her zaman koruruz.

HESAP VERİLEBİLİRLİK

Eataly misafirlerinin  şikâyet, talep ve sorularını kayıt altına alarak kaliteli ve hızlı  hizmet vererek  çözümlerimizi gerekçeleriyle açıklarız.

SÜREKLİ İYİLEŞTİRME

Eataly Misafirlerinin  sağladığı geri bildirimlerini sürekli olarak analiz eder, gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanırız.

HIZLI VE ETKİN ÇÖZÜM

Eataly  misafirlerine  ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretebilmek için sektördeki gelişmelerden  yararlanarak  ürün /hizmet kalitemizi sürekli iyileştiririz.