Misafir Hizmet Politikası

 

Eataly ailesi olarak, her zaman misafir memnuniyetinin ön planda tutulduğu, vizyon, misyon ve değerlerimiz doğrultusunda; gıda sektöründe güvenilir ve kaliteli hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Eataly ilkeleri doğrultusunda ve yasal mevzuat gerekleri dikkate alarak misafir şikâyet ve taleplerini karşılamak; Eataly kalite standartlarımızı daha  ileri seviyeye taşımak , kaliteli  hizmet sunarak  sektörde fark yaratmak için “Misafir Hizmet Politikamızı” oluşturduk.

Eataly  ailesi olarak  “Misafir Hizmet  Politikamızı” sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.

  • Şeffaflık:Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve sorularını; doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri an bize ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız sizlere açıktır.
  • Erişilebilirlik:Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve soruları için mağaza çalışma saatleri  içerisinde  0212 336 66 00 .tel  numaralı Misafir Danışma Birimi ( INFO ) ve diğer tüm erişim kanallarımızdan bizlere ulaşabilirler.
  • Cevap verilebilirlik:Eataly ailesi olarak  misafirlerimizden  gelen şikayet , talep ve öneri değerlendirilmesi aşamalarında onlara bilgi verir ve şikayetlerindeki aciliyete göre cevap önceliği tanırız. Misafirlerimizin  talep ettikleri bilgiye kolayca erişmelerini sağlarız.
  • Objektiflik:Eataly ailesi olarak herhangi bir konu hakkında  misafirlerimizden  aldığımız geri bildirimleri objektif bir çerçevede  değerlendirirerek , çözüm sürecinde de adil ve tarafsızlık  kriterlerini göz önünde bulundururuz.
  • Ücret:Eataly misafirlerinden herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları; değerlendirilip çözülürken herhangi bir ücret talep etmeyiz.
  • Gizlilik:Eataly’nın kuruluşundan bugüne kişisel bilgilerin  korunması son derece önemlidir. Bu nedenle bize emanet ettiğiniz kişisel bilgilerinizi  her zaman gizli tutarız.
  • Misafir Odaklılık: Eataly misafirlerine ; etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunar,  ihtiyaçlarını karşılar  ve haklarını her zaman koruruz.
  • Hesap Verilebilirlik:Eataly misafirlerinin  şikâyet, talep ve sorularını kayıt altına alarak kaliteli ve hızlı  hizmet vererek  çözümlerimizi gerekçeleriyle açıklarız.
  • Sürekli İyileştirme:Eataly Misafirlerinin  sağladığı geri bildirimlerini sürekli olarak analiz eder, gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanırız.
  • Hızlı ve Etkin Çözüm: Eataly  misafirlerine  ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretebilmek için sektördeki gelişmelerden  yararlanarak  ürün /hizmet kalitemizi sürekli iyileştiririz.

ingredienti1