Eataly ailesi olarak, her zaman misafir memnuniyetinin ön planda tutulduğu, vizyon, misyon ve değerlerimiz doğrultusunda; gıda sektöründe güvenilir ve kaliteli hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Eataly ilkeleri doğrultusunda ve yasal mevzuat gerekleri dikkate alarak misafir şikâyet ve taleplerini karşılamak; Eataly kalite standartlarımızı daha ileri seviyeye taşımak , kaliteli hizmet sunarak sektörde fark yaratmak için “Misafir Hizmet Politikamızı” oluşturduk.
Eataly ailesi olarak “Misafir Hizmet Politikamızı” sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.
- Şeffaflık:Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve sorularını; doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri an bize ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız sizlere açıktır.
- Erişilebilirlik:Eataly misafirleri ; şikâyet, talep ve soruları için mağaza çalışma saatleri içerisinde 0212 336 66 00 .tel numaralı Misafir Danışma Birimi ( INFO ) ve diğer tüm erişim kanallarımızdan bizlere ulaşabilirler.
- Cevap verilebilirlik:Eataly ailesi olarak misafirlerimizden gelen şikayet , talep ve öneri değerlendirilmesi aşamalarında onlara bilgi verir ve şikayetlerindeki aciliyete göre cevap önceliği tanırız. Misafirlerimizin talep ettikleri bilgiye kolayca erişmelerini sağlarız.
- Objektiflik:Eataly ailesi olarak herhangi bir konu hakkında misafirlerimizden aldığımız geri bildirimleri objektif bir çerçevede değerlendirirerek , çözüm sürecinde de adil ve tarafsızlık kriterlerini göz önünde bulundururuz.
- Ücret:Eataly misafirlerinden herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları; değerlendirilip çözülürken herhangi bir ücret talep etmeyiz.
- Gizlilik:Eataly’nın kuruluşundan bugüne kişisel bilgilerin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle bize emanet ettiğiniz kişisel bilgilerinizi her zaman gizli tutarız.
- Misafir Odaklılık: Eataly misafirlerine ; etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunar, ihtiyaçlarını karşılar ve haklarını her zaman koruruz.
- Hesap Verilebilirlik:Eataly misafirlerinin şikâyet, talep ve sorularını kayıt altına alarak kaliteli ve hızlı hizmet vererek çözümlerimizi gerekçeleriyle açıklarız.
- Sürekli İyileştirme:Eataly Misafirlerinin sağladığı geri bildirimlerini sürekli olarak analiz eder, gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanırız.
- Hızlı ve Etkin Çözüm: Eataly misafirlerine ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretebilmek için sektördeki gelişmelerden yararlanarak ürün /hizmet kalitemizi sürekli iyileştiririz.